perjantai 13. heinäkuuta 2012

Moikka! :) Täällä ruudun takana postailee siis tällä kertaa Ellen. Tää on mun eka kerta :D nevermind.
Mun piti tiistaina postailla, mutta se sit unohtu.. Mut voisin nyt vaik kertoo vähän edellisist päivistä.

Maanantaina oli treenit ja ei kauheesti mitää muuta. Sit tiistaina näin Venlaa vähä ennen treenejä, ja sit mentii yhessä niihin :) keskiviikkon lähettiin möksälle, ja sit eilen kävin Oonan ja Venlan kaa kattoo Ice Age 4'sen, ihan huippu-hyvä!! Suosittelen;) Sit käytiin viel tyttöjen kaa hesessä syömäs, ja sit lähin kotiin pakkailee:) Ja nyt tässä sitä ollaan, neljän-viiden tunnin päästä ois lähtö Espanjaan;)

Täs on muuten pari kuvaa, ku yks päivä olin äidin kaa kaupungil nii tällast tuli ostettuu:

 toi on tommone kasvo-aurinkorasva ;)
 kosteusvoide;)
 kuorinta-voide kasvoille;)
 oon täs vähä pakkaillu :D

PS.tos ei ollu läheskää kaikki mitä ostin, oon vaa nyt sattunu hukkaa ne muut.. ;D

xoxo, Ellen:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti