maanantai 2. heinäkuuta 2012

ALKUUN;)

Moi:) Ollaan neljä tyttöö helsingist, ollaan tutustuttu leirillä, kaikki me soitetaan viuluu ja ollaan tunnettu joku neljä vuotta...;) tässä vähän tietoja meistä...:-)




ELLEN:

- Mulla on tummanruskeat hiukset ja tummansiniset silmät.
- Harrastan pesistä, pianoa ja tietysti viuluu ;)
- Oon luonteeltani semmonen villi ja eloisa, ja monen mielestä outo.. :D
- Kuuntelen hiphoppii, poppii, dancee yms.


MITÄ MUUT KOLME TYTTÖÄ ELLENISTÄ AJATTELEVAT ? :D :


-Joo, meijän mielest Ellen on eloisa, tosi hullu, reipas, iloinen, aktiivinen ja tosi ihana(:




VENLA:
-Mul on vaaleenruskeet hiukset, ei ihan blondit ja sini-harmaat silmät :)
-Harrastan myöös pesäpalloo ja sit viuluu + vapaa-ajall vien koiraa ulos yms.
-Luonteeltani oon hullu, outo, äänekäs ja eläinrakaass♥:)...

MITÄ MUUT OVAT MIELTÄ VENLASTA? :D :

-Venla on semmonen.. No, hullu (kaikki vähä onn), levoton, yökukkuja, ylipirtee, positiivinen ja ylipäätänsä tosi ihQ ;) pöllöparsakaalihullu!!!!!!!!!!!!!!!11111♥♥♥



OONA:
- Mul on vaaleet/vaaleenruskeet hiukset ja harmaan sinertävät silmät :)
- Mäkin harrastan pesäpalloa sekä viulua ja tanssia.
- Oon luonteeltani enimmäkseen aika rauhallinen tai sitten ihan sekasin.


MITÄ MUUT OVAT MIELTÄ OONASTA? :D :

-Joo, Oona on sellanen usein aika rauhallinen, mut sil tulee tosi hulluja ihania kohtauksia:) se on SEINÄHULLU :D:D:D:D uskokaa pois! Se on tosi ihana (:


EBBA:
- oon blondi vihreillä silmillä pelottavaaaa
- mä harrastan viulua & valokuvaustaaaa
- mä ooooon luonteeltani hullu & toooosi puhelias

MITÄ MUUT OVAT MIELTÄ EBBASTA? :D :

- Ebba on hullu, ERITTÄIN kaksimielinen ja niinkuin sanottu tosi puheliass, Ebba on viksu ja muuteski Ehhaana :--)

Kiitti, jos luitte... PUSPUS♥
T: O,V,E,E :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti