perjantai 31. elokuuta 2012

pitkästä aikaaa :)

mooi ihanat lukijat ! oon siis täällä postailemassa pitkästä aikaa, ellen siis. :( anteeks mä oon vaa unohdellu ja kesälomaki meni nii kiireisesti että.. olin siis kesällä siellä espanjassa ja pakko sanoo - oli ihan huikee matka ! mulla ei oo tällä isän työkoneella yhtään kuvia, mutta kun oma kone saa uuden laturin nii niitä kuvia sitte tänne laittelen :). kesällä olin myös aika paljon mökillä ja sitte vaan chillailin kavereiden kanssa:) ainii, olin tiistaina Lady GaGan keikalla Venlan ja Johannan kanssa ja meidän seuraan liity yks Medde. Oli kyl nii kivaaaa ! Iha parasta musaa, hyvää seuraa ja kaikkee ! I <3 GaGa ! Oltiin muute tooosi lähellä GaGaa, ku päästin semmosille erikoispaikoille (Monster pit), selitän myöhemmi ja siitäki kuvia tulee. :) Oon tällä hetkellä taksvärkissä mun isän työpaikalla, tuhoon papereita ja järjestän akkareita. Tää oli vaa tämmöne pikku tauko, nii tulin postailee.

xoxo, Ellen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti